Atgriež

Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā pēc to saņemšanas.

 

Ir divi veidi, kā atgūt naudu:

- nauda tiks pārskaitīta uz jūsu bankas kontu;
- atmaksa ar Dermi kuponu;


Lai nosūtītu preces atpakaļ pa pastu, jums ir nepieciešams:

- sazināties ar mūsu Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz info@dermi.lv
- Mūsu klientu apkalpošanas komanda aizpildīs visu nepieciešamo informāciju un palīdzēs jums ar visiem citiem jautājumiem;
- pa e-pastu saņemsiet sūtījuma uzlīmi, kas jums būs jāizdrukā mājās vai pasta nodaļā;
- atrodiet tuvāko pasta nodaļu, kas jums ir ērta;
- nosūtīt preces mums;
- atgriešanas cena 1,60 €.;
- atgriešanas izmaksas tiks atskaitītas no atgriežamās summas;
- Jūs esat apmierināts ar atgriešanu;

 

Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:

- atgrieztajai precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un labā stāvoklī;
- Pircējam precei jābūt nebojātai;
- Precēm jābūt nelietotām un labā stāvoklī;
- atgrieztajām Precēm jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmis Pircējs;
- neattiecas uz bojātām Precēm.

Preces, kas nav iegādātas no Pārdevēja vai kas ir tīši vai nolaidības dēļ bojātas, netiek atgrieztas.

Jāatzīmē, ka jūs varat atgriezt visas Dermi.lv pārdotās preces, izņemot Lietuvas Republikas Civilkodeksa 6.22810. panta 2. punktā noteiktos izņēmumus (piemēram, jūs nevarat atgriezt iepriekš iepakotas preces, kuras pēc piegādes esat izplēsis un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ; ātrbojīgas preces ar īsu derīguma termiņu; iepakotu video vai programmatūru, kura pēc piegādes ir izplēsta, u. c.).
Saskaņā ar Civilkodeksa 6.363. panta 8. punktu mēs atzīmējam, ka pircējam nav tiesību izbeigt līgumu, ja defekts ir nenozīmīgs.



Ja jums rodas kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas centru, rakstot uz šādu adresi: info@dermi.lv.